Hakkımızda
ARNİVA YAZILIM
1998 yılında kurulan Arniva, farklı sektör ve ölçekteki firmalara çağdaş ve uluslararası kriterlere uygun kurumsal iş yazılımları geliştirmektedir. Sektördeki yılların deneyimi ile birçok kuruluşa uçtan uca iş otomasyonları sağlamaktadır.
Yüzde yüz müşteri memnuniyetine odaklı uzman proje ekibi, çağrı merkezi, geleceğin teknolojilerini bugünden ürünlerine entegre edip müşterilerinin işlerinde farklı ve rekabetçi olabilmelerini sağlayan vizyonu, sektörüne ve ölçeğine göre her işletmenin yapısına kolayca uyarlanabilen ürünleri ile ARNİVA, başarı grafiğini her gün yükseltmektedir. ARNİVA, kendi kulvarında sektörde ilkleri yaratan özgün ürünleriyle farklılaşmaktadır.
ARNİVA YAZILIM
- Müşteri memnuniyeti ve mükemmeliyetçilik ilkesi
- Kurumsal müşteri ve uluslararası uygulama deneyimi
- Tüm Türkiye’de yaygın iş ortağı örgütlenmesi
- Kolay kullanım, hızlı uyarlama
- Diğer yazılımlar ile çevrimiçi ve gerçek zamanlı (on-line – real-time) çalışma esnekliği
- Proje geliştirme ve yönetiminde uluslararası standartlarda yöntem ve analizlere dayandırma
- Kullanıcı isteklerini değerlendirilme ve genelleştirilme çalışmalarının sürekliliği
- Yerel çözüm, destek hızı ve mevzuat uygunluğu
ARNİVA, kullanıcılarına müşteri ilişkileri yönetiminden, tedarik zincirine, planlamadan satın almaya, malzeme yönetiminden üretime, finans yönetiminden insan kaynaklarına uzanan uçtan uca bütünleşik çözümler sunmaktadır.
Bu kapsamda Arniva, alıcı ve tedarikçiler için B2B (işten işe) portallar ve e-iş uygulamaları ile gerçek zamanlı bilgi alışverişi sağlayan çözümler geliştirmiştir. Arniva’ nın sektöre ya da kuruma özel hazırlanmış dış yazılımlarla kolaylıkla entegrasyon sağlayabilen araçları sayesinde, birçok iş ortağının geliştirdiği iş çözümleri bulunmakta ve özel yazılım ihtiyacı olan kurumlara kolaylık sağlamaktadır.
Bayimiz olmak ister misiniz?
Arniva ailesine katılmak için lütfen bizimle iletişime geçin.